Aucun produit trouvé
En fråga om våra konstgjorda växter ?
Varför en konstgjord växt ?
Varför La Green Touch säljer konstgjorda växter
Varför La Green Touch säljer konstgjorda växter
Vi insåg att våra kunder hade mindre och mindre tid att ta hand om gröna växter: mellan arbete, tid för sig själva, barn, fritidsintressen... Krukväxter kan bli en begränsning . Det är därför vi lanserade konstgjorda växter och valde högkvalitativa produkter, gjorda av de bästa materialen, med respekt för miljön. Produkter i latex, siden, silikon, plast och återvinningsbara tyger... För ett hyperrealistiskt resultat.
Varför köpa en konstgjord växt ?
Varför köpa en konstgjord växt ?
Fördelen med en konstgjord växt är att den klär och dekorerar ett rum väldigt enkelt, ger en fin touch av grönt och du har inga besvär, annat än att damma en gång i månaden! Inget underhåll, ingen vattning och en ultrarealistisk växt!
Leverans och mottagning
Hur kommer min beställning att paketeras ?
Hur kommer min beställning att paketeras ?
Vi har utvecklat anpassade förpackningar i återvunnen plast för alla våra anläggningar, vilket garanterar säkerheten och skyddet för våra produkter.
När anläggningen är packad med lämplig förpackning lägger vi till dämpning så att växten underhålls bäst under hela transporten. För varje förpackning använder vi dubbel wellpapp (dubbel tjocklek).
Vilka är leveranstiderna ?
Vilka är leveranstiderna ?
Leveranstider är beräknade mellan 3 och 5 arbetsdagar, utförda från måndag till lördag av våra betrodda transportörer DPD och Chronopost
Jag har precis fått min konstgjorda växt
Var ska jag placera min växt ?
Var ska jag placera min växt ?
Du kan placera den i vilket rum som helst i din lägenhet eller hus, men undvik att lämna den i direkt solljus hela dagen, vilket kan ändra färgerna.
Det är också möjligt att placera den utomhus för att dekorera din balkong eller terrass.
Hur man underhåller min konstgjorda växt ?
Hur man underhåller min konstgjorda växt ?
Fördelen med en konstgjord växt är att du inte behöver vattna den! Kom bara ihåg att damma av bladen en eller två gånger i månaden med en ren, mjuk trasa.
Problem med min beställning och returer
Jag har inte fått min beställning vad ska jag göra ?
Jag har inte fått min beställning vad ska jag göra ?
Om du inte har mottagit din beställning, kontrollera först följande information i ditt bekräftelsemail:
- valt leveransdatum
- är leveransadressen korrekt angiven ?
- vilken transportör har du vald ? Beroende på detta, kontrollera om du inte har fått ett e-postmeddelande från operatören direkt.
Om du inte har någon information, kontakta oss via e-post på hello@lagreentouch.fr en med ditt beställningsnummer
Min anläggning är skadad vad ska jag göra ?
Min anläggning är skadad vad ska jag göra ?
Om du upptäcker ett problem med din anläggning eller om du har några tvivel om dess skick, vid mottagandet av paketet, inbjuder vi dig att ta ett foto av problemet och skicka oss ett e-postmeddelande med information om ämnet och genom att nämna din beställning nummer till e-postadressen hello@lagreentouch.fr
Hur länge är min anläggning garanterad ?
Hur länge är min anläggning garanterad ?
Vi garanterar våra plantor i 1 vecka efter mottagandet av plantan.
Hur kan jag returnera min beställning ?
Hur kan jag returnera min beställning ?
Det är inte möjligt att lämna tillbaka en krukväxt till oss. Detta är en levande produkt som kräver specifik förpackning som måste utföras av en professionell. Om du har problem med den mottagna beställningen eller om du inte är nöjd, skicka ett e-postmeddelande till oss på hello@lagreentouch.fr afin så att vi kan hitta en lösning tillsammans
Hur jag spårar min beställning ?
Hur jag spårar min beställning ?
Du kan följa utvecklingen av ditt GLS- eller Chronopost-paket via spårningsnumret som skickas till dig via e-post eller SMS. Det kommer att meddelas dig 24 till 48 timmar före leverans.
Jag fick inte rätt växt, vad ska jag göra ?
Jag fick inte rätt växt, vad ska jag göra ?
Att fela är mänskligt, vi ber om ursäkt på förhand :) Men vi hittar alltid en lösning för att tillfredsställa dig! Skicka oss via e-post ett foto av produkten som mottagits av misstag och ditt ordernummer så att vi kan returnera rätt produkt